Sunday, April 10, 2016

INSENTIF TRIP BERSAMA COWAY KALI KEDUA KE ITALY

Alhamdulillah..
Itu sahaja yang mampu diucapkan bila sekali lagi tersenarai dalam list manager (Health Manager) yang layak untuk mengikuti Grand Trip Coway Malaysia ke Italy.

Dalam 200 lebih Coway Health Manager yang ada di Malaysia ni..hanya 20 orang sahaja dipilih mengikut ranking tertinggi. Dan daripada 20 orang tersebut, saya berada di tangga ke 15... Fuhhss, syukur sangat..dapat ke sana bersama Coway top performer baik dari kalangan HP, HM, SM, GM dan SGM serta Coway Top Management.

Teringat lagi..waktu fight Japan..last minit dapat layakkan diri daripada 38 ranking tertinggi kalangan Coway Health Planner, dan saya di tangga ke 35.. hihi asik sipih sipih jaaa rangking.. tak kisah la kan asal tersenarai dalam ranking layak sertai Coway Trip.


Untuk trip ke Italy ni, fighting months adalah daripada bulan Jun 2015 hingga December 2015. Bila dah kluar result pada pertengahan Jan 2016, macam biasa rasa macam tak percaya pun ada... Jauh tu Italy..13 jam perjalanan. Finally company kluarkan memo..tarikh berangkat ke Italy ialah pada 25 feb 2016. Waah cepat pula rasanya. Dengan kesibukan normal as team manager..cuba jugak cari masa buat persiapan untuk ke sana. Al maklum time pergi tu masih musim sejuk.. so barang kelengkapan musim sejuk mesti cukup...


Sedikit Itenery saya nak share sepanjang trip ni yang Coway dah sediakan buat kami..

Bertolak dari KLIA ke Doha menaiki Qatar Airways yang mengambil masa selama 8 jam..jenuh jugalah sampai krem kaki skit.
Sampai Doha ..transit tak lama terus sambung perjalanan ke Rome yang mengambil masa selama 5 jam pula..huk huk huk..

Alhamdulillah, selepas hampir 15 jam (plus transit) sampailah ke bumi Rome waktu pagi (local time) masa tu malaysia dah petang.

Dipendekkan story, Kami spend 2 days time kat Rome kemudian bertolak ke Florence untuk 1 malam di sana, kemudian sambung trip ke Venice untuk 1 malam dan finally ke Milan untuk 2 malam di Milan.

Overall..sangat enjoy..apa tak nya.. Fully Sponsored Trip by Coway Malaysia Sdn Bhd. Accomodation, Transportation dan Makan Minum semua di bawah tanggungan syarikat Coway kesayangan kami.

Kami jual penapis air Coway, penapis Udara Coway dan lain-lain produk Coway jer.. dapat trip macam ni... terharu nak nanges pun ada.. Dah termenanges dah pun kat atas gondola di Venice. Syahdu skit masa ni..plus rindu anak-anak... dengan hujan gerimis..hmm lagi lah kan..

Alhamdulillah juga, keputusan yang saya buat untuk serta Coway Malaysia pada bulan september 2013 sampai ke tahap ini. Jadi ejen sah Coway jer pastu fight untuk jadi salah sorang top producer..along the way..cuba serve rakyat malaysia yang perlukan air bersih..udara bersih dengan sebaiknya...

Terima kasih buat Coway Malaysia, para pelanggan Coway, rakan-rakan seperjuangan, encik suami, anak-anak dan seluruh keluarga yang mendoakan perjalanan kerjaya saya di Coway.

Saya sedia membantu rakan baru yang inginkan pengalaman baru dalam kejurujualan produk Coway yang begitu berlainan dari biasa.

Saya boleh dihubungi di 0149212521 ...




No comments:

Post a Comment