Wednesday, April 2, 2014

TAK ADA NEW PROMO KER?



Alhamdulillah... sudah masuk April 2014. Cepat betul masa berlalu. Bila Mac 14 dah berakhir maka promosi alat penulen udara (air purifier) yang 20% aritu pun dah berakhir pada 26 mac 14 yang lalu. Tahniah pada pelanggan coway yang grab harga promo especially untuk Lombok II yang jarang skali Coway nak offer untuk 20% off. 




So buat masa sekarang untuk April - June 2014, semua produk coway untuk air dan udara, ada diskaun 10% untuk belian terus (tunai, cek, kad kredit atau ansuran mudah melalui kad kredit)

Untuk rental masih kekal sama...boleh klik di sini . Tiada promo untuk rental / sewa beli.

Walaupun tiada promosi untuk rental scheme / skim sewa beli.. 70% pelanggan coway memilih untuk mendapatkan produk coway melalui skim ini  (kecuali outdoor filter). Ini kerana sepanjang tempoh 5 tahun, pengguna pelanggan Coway akan nikmati kemudahan berikut secara PERCUMA:
   ** Kunjungan setiap 2 bulan sekali untuk servis (sanitation) & product check up 
        **  Penukaran filter dalaman secara berjadual 
        **  Sebarang kerosakan, akan di baiki percuma
        **  Penukaran alat ganti jika perlu secara percuma
Macam sangat-sangat BEST bila servis dan penyelenggaraan produk dijaga oleh pihak Coway.


Untuk makluman.. pada bulan Mac 2014 sahaja, Coway telah  terima order sebanyak 5000 tempahan dari pelanggan seluruh Malaysia...dan majoriti dari angka tersebut telah pun menikmati benefit produk coway di rumah masing-masing.

Dan untuk saya sendiri... saya telah pun menguruskan 4 tempahan untuk bulan April (Alhamdulillah) ini dan ada lagi few appointment yang akan dipenuhi untuk bakal pelanggan/pengguna produk coway.

Jika ada antara pengunjung blog ini yang masih ragu2 dengan produk coway.. cepat2 hubungi saya 014 921 2521 untuk clarification kenapa perlu memilih coway. Tak salah dengar dahulu... nanti buat decision. Tapi jangan lama2 kerana masa berjalan.. setiap hari kita minum air dan kita kena pastikan air yang kita minum benar2 bersih dan tulen serta bebas dari bahan pencemaran yang ada dalam sumber air paip yang dibekalkan ke rumah kita.

Sebagai salah seorang staf unit jualan Coway, saya sedia membantu anda untuk pemasalahan anda tentang isu air dan udara di rumah/pejabat/premis perniagaan anda.

SMS "AIR" atau "UDARA" ke 014 9212521, anda akan dihubungi secepat mungkin.

coway


No comments:

Post a Comment