Saturday, March 28, 2020

RUMAH BERBAU HAPAK, HILANGKAN DENGAN 3 LANGKAH MUDAH.


Pernahkah anda alami masalah rumah berbau hapak, kepam dan sangat kurang selesa? Jika ya, mungkin artikel ini sangat membantu anda diluar sana terutama para mama yang sibuk bekerja sepanjang minggu. Mana nak kejar dateline boss beri lagi, mana nak urus rumah lagi.


Rumahku syurgakuuuu.. gituuu!! Rumah merupakan tempat kita untuk kita berehat dan menikmati perihal kekeluargaan dalam hidup kita. Rumah juga tempat untuk kita berteduh terlindung daripada ancaman luar yang kurang selamat. Oleh yang demikian, sangat penting untuk kita menjaga keselesaan dan keharmonian rumah atau kediaman kita.


Kebersihan dan keselesaan sebuah rumah bergantung penuh komitmen dan tanggungjawab seluruh penghuni rumah. Sekiranya rumah kita sendiri tidak terjaga, kepada siapa lagi perlu kita harapkan. Lainlah jika kita sanggup belanjakan sebahagian amoun atau wang ringgit untuk hire bibik atau pembantu rumah.
Makanya tengahari ini, suka saya untuk kongsikan tengan pengunjung blog yang saya hormati sekalian untuk ketahu 3 langkah mudah untuk elakkan rumah dari bau hapak yang ketara. Boleh buat sakit kepala, balik kerja dan penat, rumah pula berbau hapak.

3 LANGKAH MUDAH HILANG BAU HAPAK & KEPAM DALAM RUMAH


Cari dan kenalpasti bau hapak & kepam yang ketara dalam rumah. Contohnya adalah tuala, selimut, comforter, kain balut kusyen, langsir dan seumpamanya. Barang-barang fabrik seperti ini biasanya boleh jadi penyumbang utama kepada bau hapak dan kepam. Sekiranya telah dijumpai, lekas asingkan untuk dicuci dengan bersih.

This image has an empty alt attribute; its file name is renamohdblogging202.png
Double check semua bakul sampai yang ada dalam rumah. Kebiasaanya penghuni rumah suka dan akan letakkan bakul sampah di sekitar ruangan dapur, ruang tamu, setiap bilik dalam rumah, dalam bilik air dan sebagainya.

Sebagai ketua keluarga rumah, sangat menjadi kewajipan untuk bertanggungjawab menjaga keselesaan dan kebersihan rumah. Oleh yang demilian, saya sangat sangat sarankan untuk tuan rumah pertimbangkan memasang sebuah mesin penulen udara di rumah. Pada peringkat awal, kebiasaan tuan rumah normally belum nampak dengan jelas keperluan sebuah mesin penulen udara. Namun bila dah pasang satu, boleh rasai perbezaan terutama part pengudaraan dan kesegaran dalam rumah. Penghuni rumah yang ada bela haiwan peliharaan sangat-sangat di sarankan untuk pasang mesin penulen udara.

Udara bersih
Semoga 3 langkah mudah ini dapat membantu semua orang untuk diimplemen dengan sebaiknya.
Sebelum akak akhiri perkongsian kali ini, mari akak kongsi sesuatu mana nak tau kot ada yang memerlukan. Penapis udara Coway kini dengan promosi best sempena Perintah Kawalan Pergerakan 2020 yang sedang berlangsung ini. Anda hanya perlu tempah order sekarang dan penghantaran akan dimaklumkan nanti. Akak kongsikan gambar penapis udara Coway yang begitu membantu memberi peredaran udara yang baik dan segar dalam rumah kita yang kerap bertutup itu. Hubungi 0149212521 untuk khidmat nasihat tentang perlunya penapis udara dalam rumah.

Harga promosi ini serta hadiah percuma HANYA untuk TEMPOH TERHAD sahaja seperti dalam gambar ini iaitu untuk tempahan bermula 27 Mac 2020 hingga 14 April 2020 SAHAJA



Terima kasih

No comments:

Post a Comment