Wednesday, January 9, 2019

SIAPA YANG PERLU DI HUBUNGI UNTUK DAFTAR JADI AGEN COWAY?

Alhamdulillah, baru-baru ini Syarikat Coway Malaysia telah mencapai 1 Juta Pengguna produk Coway di Malaysia. Angka 1 juta ini begitu bermakna buat kami yang telah berkecimpung dalam bidang jualan bersama Coway yang menjadikan syarikat No. 1 di Malaysia dalam industri penapis air dan udara. Angka 1 juta ini juga bukan suatu yang sikit-sikit dan main-main punya angka. Ucapan TAHNIAH buat seluruh pengguna produk Coway di Malaysia baik untuk produk alat penulen air minuman, penulen udara dan lain-lain produk yang berasaskan sistem penapisan. 

Coway kini dalam proses nak mencapai 1 juta pengguna tahap kedua dalam tempoh 2 tahun terdekat ini. Oleh yang demikian, saya selaku admin blog ini ingin membuka peluang kerjaya jualan bersama coway kepada individu yang berkelayakan dan berimpian besar untuk mengubah kehidupan kepada kehidupan yang lebih baik di masa hadapan.

Jadi, siapakah yang anda perlu hubungi untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Coway di bawah pasukan No. 1 di Malaysia #CSTeam yang kini makin berkembang pesat. Berikut adalah sebahagian daripada Team Leader yang begitu komited dengan kerja mereka bersama Coway Malaysia.

HUBUNGI SAYA ---> CHE LIAS


Klik di sini untuk respon pantas ---> 0107609242 / Whatsapp Now

HUBUNGI SAYA ---> INNA (KUALA TERENGGANU)


Klik di sini untuk respon pantas ---> 0136285366 / Whatsapp Now

HUBUNGI SAYA ---> WAN (KUANTAN/JOHOR)

Klik di sini untuk respon pantas ---> 0137096101 / Whatsapp Now


HUBUNGI SAYA ---> MAZZ (KL/SELANGOR)


Klik di sini untuk respon pantas ---> 0196222624 / Whatsapp Now


HUBUNGI SAYA ---> SYIKIN (KL/SELANGOR/JOHOR)


Klik di sini untuk respon pantas ---> 0196111234 / Whatsapp Now


HUBUNGI SAYA ---> PIYAN (KL/SELANGOR/KEMAMAN)


Klik di sini untuk respon pantas ---> 0182516994 / Whatsapp Now








No comments:

Post a Comment