Monday, June 25, 2018

COWAY LUCY ICE MAKER (PRODUK TERBARU DARI COWAY)


MEMPERKENALKAN PRODUK TERBARU DARI COWAY MALAYSIA, LUCY!!!!!

CHPI-620L
Lucy merupakan sebuah mesin penulen air minum yang dilengkapi dengan ciri terbaru iaitu dapat menghasilkan ketulan ais yang sangat canggih.

Dengan rekabentuk eksklusif, Lucy pastinya dapat menambat hati rakyat Malaysia yang perlukan air minuman 3 suhu yang dilengkapi dengan fungsi penghasilan ketulan ais berkapasiti 1 kg.

Mesin penulen air minum Coway Lucy ini berkapasiti 7.5 liter air (Suhu bilik: 3.5 liter, Sejuk: 2.5 liter dan Panas: 1.5 liter)

Harga Pasaran: RM 7400 (Outright / Beli terus), RM 190 sebulan (Rental / Sewa Beli)


5 SEBAB PERLU ADA MESIN AIR COWAY DI RUMAH.

1. Seluruh keluarga dapat minum air bersih dan tulen bebas karat, klorin, logam berat dan bahan tak perlu dalam air paip kita.

2. Kerja kita, ibu kita dan seluruh keluarga kita jadi lebih mudah kerana dah tak perlu masak air, angkut air, isi-isi air minum dalam bekas yang banyak.

3. Faktor keselamatan, mesin ini jauh lebih selamat daripada penggunaan cerek atas dapur gas, penggunaan termos dan perlu refill air (risau air kering boleh meletop tauu- nauzubillah)

4. Faktor penjimatan, jimat masa, jimat tenaga dan jimat bil letrik instead of pakai cerek letrik yang lagi buatkan bil letrik kita tinggi..

5. Paling utama, Coway produk R&D centre.. mematuhu standard tempatan dan antarabangsa dan yang paling penting produk penapis air coway mendapat pengiktirafan halal Jakim utk setiap daripada filter yang digunakan untuk penapisan air. Gunakan tanpa was was ☺


Hubungi laju2 http://www.wasap.my/+60149212521 atau Call Terus 0149212521.


No comments:

Post a Comment